טרקטורים קטנים – הפועלים הנאמנים שלכם במשק או בכרם

טרקטורים קטנים

בישראל, מהווה הטרקטור סמל מרכזי לעבודת התיישבות וחקלאות. לצד זאת, מהווים הטרקטורים הקטנים כלים נאמנים ומשמעותיים בעבודה חקלאית במשקים וכרמים שונים ברחבי ישראל.

לאורך ההיסטוריה החקלאית, עובדו הקרקעות בישראל וברחבי העולם באמצעות פרדות וסוסים. כניסתם של טרקטורים קטנים הפכו את עיבוד הקרקעות לעבודה קלה ופשוטה יותר וכזו שאפשרה עיבוד שטח רב יותר בכל יום עבודה.

אנו בצ'פניק מאפשרים לקהל לקוחותינו ליהנות מרכישה של טרקטורים קטנים, כשאלו מותאמים לעבודה גם במשקים וכרמים ומהווים כלים המותאמים לעבודה במספר אופנים, בין אם מדובר על עיבוד הקרקע, משימות דישון, קטיף והעברה של ציוד ויבול.

טרקטור מטעים קטן לנדיני ללא קבינה

טקטור מטעים קטן לנדיני עם קבינה

טרקטור קטן לובול 50 כ"ס

עבודה באזורים וחללים צרים

הצורך בטרקטורים קטנים בא לידי ביטוי באזורים וחללי עבודה קטנים וצרים הקיימים במשקים רבים. לצד עבודה חקלאית בשדות פתוחים ורחבים, קיימים משקי חקלאות רבים שעבודתם מתבצעת באזורים וחללים צרים, כשבאלו עבודה של טרקטורים רחבים וכבדים אינה אפשרית.

כיום, ניתן לראות כיצד טרקטורים קטנים מהווים כלי עבודה משמעותי בכרמים בהם המרווחים בין ערוגות השתילה צרים וזאת בכדי לנצל ניצול מרבי של השטח. יעילותם של אותם טרקטורים באה לידי ביטוי גם במבנים שונים, בין אם מדובר על רפתות, שבהן ניתן, למשל, לראות את הטרקטורים הקטנים מובילים בצורה נוחה ובטוחה חציר המשמש כחלק מתזונת הפרות.

שדרוג כוחם של הטרקטורים הקטנים

לאורך שנים רבות, חברות בינלאומיות רבות ייצרו טרקטורים קטנים בעלי כושר של עד 100 כוחות סוס. לאורך זמן ולצד הצרכים המשתנים הקיימים במשקים חקלאיים ובכרמים שונים, אותן חברות עסקו בפיתוח של טרקטורים קטנים חזקים יותר.

עם השנים, חברות בינלאומיות רבות העוסקות בייצור שלי כלי צמ"ה, ובתוכם גם טרקטורים קטנים, אפשרו לחקלאים רבים ברחבי העולם ליהנות מטרקטורים קטנים, כשאלו שודרגו לכלים בעלי כושר של 130 ועד 170 כוחות סוס.

טרקטור עוצמתי

לצד זאת, אותם טרקטורים שודרגו ושופרו גם בנוגע למאפיינים נוספים, כשאלו כללו יישומים הנוגעים להתקני פליטה מדרגות גבוהות, תיבות הילוכים משודרגות ותאי מפעילים נוחים ובטוחים יותר.

מה חשוב לדעת בכל הנוגע לרכישה של טרקטורים קטנים?

רכישה של כלי צמ"ה שונים, וביניהם טרקטורים קטנים, מהווה הוצאה כספית משמעותית עבור משקים חקלאיים רבים, לבטח כשבישראל אין בנמצא מפעלים העוסקים בייצור של טרקטורים, מה שמוביל לעלות רכישה גבוהה יותר, כשלצד מחירם מתווספות עלויות נוספות הנוגעות לייבוא הכלים, עלויות הביטוח וההובלה.

ברכישה של טרקטורים קטנים, חשוב לוודא כי הרכישה נעשית על ידי חברות מהימנות העוסקות שנים רבות בייבוא של כלי צמ"ה שונים דוגמת צ'פניק, כשאותה רכישה כוללת אחריות על אותם כלים ולצד זאת, בעת הצורך בתיקון של אותם כלים אותה אחריות כוללת כיסוי בעבור חלקי חילוף מקוריים בלבד.

הצורך בטרקטורים קטנים במשקים וכרמים רבים מהווה צורך יומיומי למספר רב של פעולות ואתגרים. בשל כך, אנו בצ'פניק ממליצים לחקלאים ובעלי משקים להשקיע ברכישה של טרקטורים קטנים ולהימנע מהשכרה שלהם לתקופות קצרות או ארוכות יותר.

הקפדה על תחזוקת הטרקטורים הקטנים

לאחר שרכשתם את אותם טרקטורים, חשוב להקפיד על תחזוקתם בהתאם להוראות היצרן והמלצות היבואן. לכל דגם שתרכשו תקבלו כמובן מידע מקיף ורחב אודות הטרקטור שלכם. חלק מאותו מידע כולל הוראות תחזוקה של היצרן, כשיישום הוראות התחזוקה יבטיחו לכם כלי עבודה מהימן ועמיד לאורך שנים רבות.

חלק מתחזוקת הטרקטורים הקטנים כוללת טיפולים שעל כלים אלו לעבור בכל תקופת זמן. איחור בטיפולים, לצד מתן טיפול חלקי ושימוש באנשי מקצוע שאינם מיומנים דיו, יוביל לפגיעה ביכולות של אותם טרקטורים ולמצב בו תדרשו בעתיד בהוצאות גדולות יותר לתיקונם.

דילוג לתוכן