יבוא טרקטורים חקלאיים

יבוא טרקטורים חקלאיים

ייבוא של כלי צמ"ה לישראל, ובראשם טרקטורים המיועדים לתחום החקלאות, מהווה אתגר חשוב ומרכזי עבור כל חקלאי ובעל משק. ביטוי לצורך בטרקטורים אלו ניתן לראות במשקים רבים, המעידים עד כמה כלי זה מהווה גורם מרכזי ביכולת לעמוד במשימות השוטפות.

 

בישראל, מהווה חברת צ'פניק את אחת החברות המובילות והמרכזיות בייבוא של טרקטורים חקלאיים. צ'פניק פעילה עוד משנות ה-70 ומוכרת בענף החקלאות ככזו המספקת לחקלאים ומשקים טרקטורים חקלאיים מחברות בינלאומיות מובילות ובראשן חברת Landini האיטלקית.

 

מתי החל ייבוא של טרקטורים לחקלאות בישראל?

 

ראשוני הטרקטורים לחקלאות הגיעו לישראל מאירופה בסוף שנות העשרים של המאה הקודמת. באותה עת, הובאו לישראל טרקטורים שאובזרו בגלגלי נסיעה מפלדה, כשלהם מנוע דיזל עם ראש ליבון (מנועי ראש ליבון אופיינו במנועים שפעלו בטמפרטורות גבוהות). טרקטורים אלו אופיינו ככלים כבדים ומגושמים, בעלי הספקים נמוכים, כשלמפעילים היה קושי, במקרים מסוימים, להתניעם.

 

עם השנים, החלו בישראל לייבא טרקטורים לחקלאות גם מארה"ב. גם כאן, צוידו הטרקטורים האמריקאים בגלגלי פלדה, כשמנגד אלו כבר היו מאובזרים במנועי נפט ומנועי בנזין. הטרקטורים מארה"ב נחשבו לטרקטורים מגושמים פחות והפכו ליעילים ונוחים להפעלה בקרב משקים רבים בישראל.

 

כניסתם של טרקטורים הנעים על גבי זחלים החלה בשנות ה-30. טרקטורים אלו היו מצוידים גם כן במנועי נפט ובנזין, כשלהם הספקים של עד 22 כוחות סוס. כוח הסחיבה של אותם טרקטורים היה רחב יותר, כשלהם גם כושר תמרון גבוה ושיפור מרבי בנוחות המפעיל וביכולת לתפעל ולשלוט בכלי.

 

לאורך השנים, נהנו החקלאים בישראל ממבחר רחב של טרקטורים לחקלאות, זאת תוך היכולת ליהנות מהתקדמות טכנולוגית בתחום, כשזו כללה, בין היתר, טרקטורים המצוידים במנועים בעלי הספקים גבוהים, כאלו המאופיינים במרווחי קרקע רחבים וטרקטורוני אופנים בעלי הנעה של 4 X 4.

 

הגברת הייבוא של טרקטורים לחקלאות כפועל יוצא להשקעה בטכנולוגיות בתחום

 

באוגוסט 2023, החליט משרד החקלאות בישראל להשקיע סכום של 30 מיליון דולרים לחיזוק החקלאות בישראל בכל הנוגע להשקעה בטכנולוגיות שונות שיש בהן לקדם את הענף הכה חשוב.

 

בהודעה של משרד החקלאות יזכה כל חקלאי בישראל לקבל כ-30% משווי ההשקעה שלו בטכנולוגיה. בהודעה שיצאה הבהיר משרד החקלאות כי יתמוך בטכנולוגיות בתחום "מכונות קטיף ואסיף לפירות, מכונות שתילה לירקות, מזרעות, שימוש בשרותי מידע לחקלאות מדייקת באמצעות צילומי לוויין, רחפנים או חיישנים משדרים המשמשים לבקרת השקיה, דישון, ריסוס וצימוח, מערכות בקרה לאקלים ומים, מערכות הידרופוניות, מערכות מיון בבתי אריזה ועוד".

 

התמיכה הכספית לאותם חקלאים, מאפשרת לרבים מהם כיום לנתב לעצמם תקציבים רחבים יותר בעבור ייבוא ורכישה של טרקטורים חקלאיים. אנו, בצ'פניק, רואים עצמנו כחברה מובילה בישראל המאפשרת לחקלאים ומשקים ליהנות מטכנולוגיות חדישות ביותר בכל הנוגע לתחום הצמ"ה ומאפשרים לאותם חקלאים, שנהנים מאותה תמיכה של משרד החקלאות, לייבא למשקים שלהם את הטרקטורים המובילים בתחום, זאת תוך הידיעה כי הם שמים מבטחם בחברה מהימנה ומקצועית, שתהווה עבורם מסגרת המעניקה מענה צרכני ומקצועי בנוגע לכל אתגר עתידי עימו יצטרכו להתמודד.

 

ייבוא טרקטורים חקלאיים מחברה המספקת שירותי אחזקה

 

חקלאים רבים בישראל, לצד גורמים בתעשיות אחרות, יודעים להעיד עד כמה מלאכת הייבוא של כלים ארצה אינה פשוטה ובה אתגרים ומאפיינים רבים שיש להכיר. לצד היכולת לזהות חברות המתמחות ומצטיינות בייבוא של כלים אלו, שאיפתם של חקלאים רבים למצוא ולאתר חברות שלא רק מייבאות את אותם כלים, אלא יודעות לתת מעטפת מקצועית רחבה יותר, כשבראשה היכולת לספק שירותי אחזקה לאותם כלים.

 

אנו בצ'פניק מאפשרים לכלל לקוחותינו ליהנות ממחלקת שירות רחבה הכוללת תמיכה טכנית, תוך מתן מענה מהיר ומידי לכל מקום בארץ, זאת באמצעות צי ניידות הקיים בחברה.

 

מעוניינים לבחון מה יש לנו להציע לכם בכל הנוגע לייבוא של טרקטורים חקלאיים? צרו קשר עוד היום בטלפון 03-9533200.

 

לקטלוג טרקטורים לנדיני לחצו כאן.

 

לקטלוג טרקטורים לובול לחצו כאן.

דילוג לתוכן