מלגזות משומשות במחיר משתלם

מלגזות משומשות

בכתבות קודמות עסקנו בחשיבותן של מלגזות במפעלים ותעשיות שונות בישראל ובעולם. רכישתן של מלגזות מהווה חלק ניכר בתקציבן של אותן מסגרות, מה שמוביל את חלקן לאפשרות של רכישת מלגזות יד שניה.

גם אצלנו בצ'פניק תוכלו ליהנות ממלגזות יד שניה. ביקור בעמוד ה"משומשים" יאפשר לכם להתרשם ממגוון מלגזות משומשות, זאת לצד מכירה של צמ"ה וציוד יד שניה נוסף, תוך הקפדה על מכירת צמ"ה וציוד מהימן ובטיחותי העומד בדרישות החוק ותקני הבטיחות בישראל.

בכתבה שלפניכם נעמיק אודות היתרונות הבולטים הקיימים, בכל הנוגע לרכישה של מלגזות יד שנייה.

עלות נמוכה לעומת מלגזות חדשות

אין ספק שהיתרון הבולט ברכישה של מלגזות יד שניה נוגע למחירן וזאת בהשוואה למחיר של מלגזות חדשות. עבור מפעלים ותעשיות רבים, ההשקעה הכספית בצי מלגזות וציוד צמ"ה נוסף מהווה חלק ניכר בתקציבם השנתי.

עבורם, רכישה של מלגזות משומשות תקינות, בעלות נמוכה משמעותית, מאפשר לבסס חיסכון רחב בתקציבן, מה שמפנה השקעה באותו תקציב ברכישה של כלי צמ"ה נוספים ובהשקעה, למשל, בכוח האדם במקום – בין אם מדובר על הכשרות מקצועיות לעובדים ועד היכולת להעניק תנאי העסקה נדיבים יותר.

העלות הנמוכה יחסית ברכישה של מלגזות יד שניה, מאפשרת למסגרות רבות לרכוש כמות מספקת של מלגזות להן הן זקוקות וזאת בהשוואה למסגרות אחרות שבחרו ברכישת צי מצומצם של מלגזות חדשות, תוך הידיעה שכמות המלגזות איננה מאפשרת לעבוד בתפוקה מרבית בכל יום עבודה ובהתאם לפוטנציאל הקיים.

רכישה של מלגזות משומשות, כשכמותן מאפשר לאותן מסגרות תפוקת עבודה מרבית בזכות מחירן הנמוך, מהווה נקודה חשובה ומשמעותית בצמיחתן, כשהיכולת לעמוד בתפוקת עבודה מרבית מאפשרת להן לצמוח ולהפוך לכוח משמעותי בתחום התעשייה בו הן פועלות בתוך מספר שנים.

חשוב כמובן לזכור שהטבה בעלות מלגזות היד שניה, עדיין תצריך מאיתנו לבחון את איכות המלגזות המוצעות למכירה. בחינה זו צריכה לכלול את איכות, כשירות ויעילות אותן מלגזות, האם מדובר במלגזות שעברו טיפול ותחזוקה המאפשרים עבודה איתן באופן בטיחותי והאם קיימת אחריות ומסגרת טיפולית למלגזות בעת הצורך.

רכישת מלגזות יד שניה שהשימוש בהן היה מזערי

יתרון בולט נוסף ברכישה של מלגזות משומשות, הוא האפשרות לשים ידינו על מלגזות יד שניה שהשימוש בהן היה מועט, כשהן נמכרות במחיר נמוך ואנו, בעצם, נהנים ממלגזות חדשות ממש.

ישנם מקרים בהם ניתן למצוא בשוק המלגזות המשומשות, מכירה של מלגזות מתעשיות ומפעלים המוכרים את המלגזות שלהם וזאת לאחר זמן קצר מרכישתן. אחת הסיבות למכירת אותן מלגזות, חל בשל מקרים בהן אותן מסגרות רכשו לעצמן מלגזות שאינן מתאימות לאתגרי העבודה שלהם.

היכולת לשים ידינו על מלגזות יד שניה, ששימושן בעבר היה מצומצם, מאפשר לנו ליהנות ממלגזות המתפקדות כמלגזות חדשות ממש, כשאלו נמכרות במחירים נמוכים משמעותית. קניינים במפעלים ותעשיות שונים, המכירים מקרוב את עולם כלי הצמ"ה המשומשים, ידעו לשים ידם על אותן מלגזות יד שניה, שהשימוש בהן היה מזערי, ובכך לאפשר למסגרותיהם ליהנות ממלגזות חדישות במחירי רצפה.

רכישת מלגזות משומשות שעברו טיפולים ולהן אחריות ומסגרת לטיפולים בעתיד

ברכישה של מלגזות משומשות, חשוב לוודא כי מדובר במלגזות שעברו את כלל הטיפולים הנדרשים. הטיפול והתחזוקה במלגזות חשוב ומשמעותי, הן ביכולת ליהנות מתפעול מלא שלהן ולבטח בהבטחת בטיחות המפעיל והעובדים סביב.

ברכישת מלגזות שימושיות, חשוב לדרוש את כלל הניירת וארכיון הטיפולים של אותן מלגזות. במידה ואותן מלגזות יד שניה טופלו ותוחזקו כראוי, הדבר יבטיח לכם כי אתם רוכשים ציוד צמ"ה תקין וזאת בכדי להימנע מרכישה של חתול בשק.

לאחר הרכישה, יש לדאוג לאחריות הכלים, זאת לצד מציאת מוסכים וסדנאות המתמחים בטיפול ותחזוקה של הכלים שלכם. במידה ורכשתם מלגזות יד שניה שהטיפול ורכישת חלקי החילוף שלהן יקרה, יש ולאורך זמן רכישה של אותן מלגזות לא תהיה כדאית ברמה הכספית.

דילוג לתוכן