צריכים לחפור במקום צר וקטן? מיני מחפרון הוא הפתרון 

מיני מחפרון-באגר

ביצוע של חפירות שונות מצריך שימוש בכלי צמ"ה המתאימים למשימות אלו. לצד הצורך בביצוע של חפירות עמוקות על גבי שטחים נרחבים, ישנם פרויקטים המצריכים חפירה נקודתית במקומות צרים וקטנים.

במקרים בהם ישנו הצורך בביצוע של חפירה במקום צר וקטן, מהווה המיני מחפרון את כלי הצמ"ה לו תזדקקו. בצ'פניק נהנים הלקוחות ממגוון מיני מחפרונים בטווחי עבודה של 1,810 ק"ג ועד מיני מחפרון בעל משקל עבודה של 3,800 ק"ג.

https://www.youtube.com/watch?v=Rb8gzmDiC9A
מיני באגר 1.8 טון LOVOL

למה בדיוק משמש המיני מחפרון?

לצד מחפרונים מסיביים וכבדים המיועדים לחפירות עמוקות ועל גבי שטחים נרחבים, מהווה המיני מחפרון, המוכר גם בשמות מיני באגר ומיני מחפר, ככלי המשמש לחפירה וגירוף של אדמה, חול, בוץ וחצץ, כשייעודו לפרויקטים קטנים ומצומצמים יותר.

שימוש באותו מיני באגר אפשר לראות בפרויקטים רבים בתחום הבניין והתעשייה, לבטח כשבתחומים אלו יש צורך לבצע עבודות חפירה וגריפה נקודתיים במקומות צרים וקטנים וכאלו שאינם מאפשרים כניסה של כלי צמ"ה מסיביים.

שימוש נרחב של מיני מחפר ניתן לראות לרוב בעבודות גינון שנעשות בפארקים, גינות וחצרות, כשהמיני מחפרון מהווה כלי מרכזי עבור צוותי גינון מקצועיים ואף ככלי המאפשר עבודה בבתים פרטיים להם חצרות רחבות באופן יחסי לעומת חצרות וגינות של בתים פרטיים.

הפעלת מיני מחפרון

על פניו, המיני מחפרון נראה ככלי צמ"ה שקל לתפעול וכזה שאינו מצריך שום הכשרה מראש. עם זאת, חשוב להבין שגם כאן, הפעלה ושימוש בכלי מצריכים הכשרה מקצועית, כשזו צריכה להיעשות באמצעות אנשי מקצוע.

במסגרת ההכשרה, מפעיל מיני מחפרון זוכה להכיר את יכולותיו של הכלי ולהתנסות במשימות חפירה, יישור קרקעות ואדמה, העמסת ציוד וחומרים על טנדרים ומשאיות, נסיעה בשטחים שונים ומאתגרים ובהכרה של מאפייניו הפיזיים והטכניים.

חלק משמעותי וחשוב בהכשרת המפעיל נוגע לנושאי בטיחות, כשהעבודה על הכלי מצריכה את ערנותו של המפעיל לגבי אופן עבודתו והפעלת הכלי מבלי שהוא מסכן את עצמו ואת העובדים סביבו וביכולת להימנע מלפגוע בסביבה עצמה.

במידה ושכרתם לפרויקט נקודתי אצלכם בבית או במפעל, חברה לבינוי שאמורה להפעיל מיני מחפרון, חשוב לוודא כי המפעיל אכן עבר הכשרה מקיפה ומקצועית, כשהוא בעצם כשיר ויכול לתפעל כלי זה במסגרת התקנות והחוקים הקיימים בישראל.

כלי קל לניוד

עבור חברות בינוי וקבלנות, השימוש במיני מחפרון התרחב לאורך השנים. בבתים ומבנים רבים, התרחב הצורך לבצע עבודות עדינות ומדויקות יותר, כשאלו אינן מתאימות למחפרונים מסיביים.

העובדה כי במשאית אחת ניתן לנייד בקלות ובמהירות את הכלי ממקום למקום, מובילה רבים לבחור במיני מחפרון ככלי עבודה מרכזי ומשמעותי יותר וזאת תוך ויתור על רכישה או השכרה של כלי צמ"ה כבדים ומסיביים יותר.

היכולת לנייד בקלות ובמהירות כלים אלו, מאפשרת במקרים מסוימים לעשות שימוש במיני מחפרון במספר פרויקטים במקביל. היכולת, למשל, להשכיר את המיני מחפרון לשני פרויקטים ביום, כשניתן לשנע אותם בקלות ובמהירות, מאפשרת למשכיר ליהנות מהכנסה משמעותית בהשכרת כלי זה למול השכרה של כלי צמ"ה אחרים.

מחפרון לובול FR36

עבור אלו המעוניינים לרכוש מחפרון חזק ומסיבי וכזה שנע על גבי זחלים, אצלנו בצ'פניק תוכלו ליהנות ממחפרון (באגר) לובול FR36. המחפרון של חברת הענק הסינית LOVOL מצטיין ביכולת עבודה של לא פחות מ-3,800 ק"ג.

באמצעות הצצה במפרט הטכני של הכלי תוכלו להתרשם כי מדובר בכלי בעל מהירות נסיעה מרבית של 4.2 קמ"ש. עם רכישת הכלי אתם מקבלים שלושה סוגים של כפות, מחליף כפות הידראולי ושסתום החזקה (משמש להגנה בפני כשלים הידרואליים).

באגר 3.8 טון מבית המותג LOVOL

תא המפעיל של הכלי נחשב לתא נוח לתפעול, כשהוא כולל בתוכו מסך מגע 9 אינצ', הנעת הכלי באמצעות כפתור, מערכת שמע בלוטוס וגגון המאפשר עבודה בימי קיץ חמים ואף בימים גשומים.

לקטלוג של כל הבאגרים לחצו כאן.

דילוג לתוכן